About Me

Η φωτογραφία μου
Θεσ/νίκη, Greece
...είμαι εδώ κι αντέχω...κι ας φυσάει από παντού !!!!

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

μια φορά κι έναν καιρό, ένα ραδιόφωνο…

Το ραδιόφωνο με συντροφεύει από τα παιδικά μου χρόνια. Βλέπεις τότε δεν υπήρχε τηλεόραση και μπορώ να θυμηθώ το ραδιόφωνο της γιαγιάς στο κέντρο της κουζίνας… ή μήπως ήταν του σαλονιού….ή μάλλον, ήταν στο κέντρο παντού… αυτό με τις λάμπες !!!
Μετά τα μικρότερα φορητά, τα τρανζιστοράκια , τα ραδιοκασετόφωνα … ένα τέτοιο λοιπόν, ξεχαρβαλιάστηκε το 2000 από το πολύ παίξε παίξε η μόνη μας συντροφιά στο εργαστήριο που περνούσαμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας λόγω δουλειάς.
Αυτό που απόμεινε να λειτουργεί ήταν το ραδιόφωνο κι έτσι ψάξαμε για κανένα σταθμό, ακούσαμε, βαρεθήκαμε, αλλάξαμε, ξαναψάξαμε  μέχρι που έμεινε ακίνητη η βελόνα στους…. 95,8fm για μια  μέρα… δύο…  έως σήμερα.
Έγινα φανατική και συνεχίζω να είμαι βέβαια ! Από το πρωί στο σπίτι, στη δουλειά, Σάββατα και Κυριακές, συνέχεια…Αγόρασα σούπερ ραδιοφωνάκι για τις διακοπές με fm και μεσαία και κουβάλησα τον 95,8fm παντού. Στα βουνά στις παραλίες πάνω στις βρεγμένες πετσέτες, κρεμασμένο στα παλούκια της σκηνής με την κεραία προς τη γη για να ακούω καλύτερα μετά του συζύγου, άλλου πωρωμένου και δεν είμαστε και οι μόνοι !!!
Ήμουν εκεί “συντροφιά με τις 9 μούσες” , περίμενα το “γράμμα από το Παρίσι” άνοιγα την ένταση με την “παγκοσμιότητα της jazz” έπινα τα ποτάκια μου με τον Ζάικο είπα Καλημέρα Χ 3 για να πιάσει, έψαχνα να βρω τι “παίζει”, είδα την πόλη “όμορφη” … Ήμουν εκεί όταν έφευγαν συντελεστές, κόβονταν εκπομπές, όταν σταμάτησαν τα πολιτικά σχόλια, όταν τα “καλά τραγούδια βρήκαν τον δρόμο τους” όταν έφτασε το πρώτο sms, η ακρόαση μέσω internet, τα blog, το facebook.
Η αγαπημένη μου όμως εκπομπή  είναι “το υλικό των ονείρων” ένα διαμάντι που εσκεμμένα πετάχτηκε και παραμερίστηκε. Αυτή ήταν και η αφορμή για να πω αυτή την ιστορία, μία ανάρτηση στο blog  Το βαλς των Χαμένων Ονείρων για την αγαπημένη μου εκπομπή μπορείς να δεις το πλήρες άρθρο πάτησε εδώ Δε θέλω να πω τίποτα περισσότερο,  άλλωστε ήμουν εκεί όταν έφταναν τα γράμματα διαμαρτυρίας για το κόψιμο της εκπομπής … πού χώρος για όνειρα … πόσο μάλλον για το υλικό τους !!!
Ελπίζω να μην συμβεί το ίδιο και με τους υπόλοιπους συντελεστές & εκπομπές στο κάτω κάτω εγώ και πολλοί άλλοι πληρώνουμε για να έχουμε αυτό το ραδιόφωνο και όχι κονσέρβες.

Και τώρα με το facebook…. δεν μασάμε, μαζεύουμε και υπογραφές  
Θα τελειώσω εδώ την ιστορία για να πω ότι ο 95,8fm παίζει παράλληλα με την ζωή μου, βρίσκεται διακριτικά εκεί, είναι μέσα στις αναμνήσεις μου, αλλά προτιμώ να είναι στο παρόν μου.
Αν θες να ακούσεις κι εσύ τον 95,8fm της ΕΡΤ3  – Σταθμό στον Πολιτισμό μπορείς και μέσω internet πάτησε εδώ και ίσως ξαναβρούμε το υλικό των ονείρων μας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

έγινα και top